Marka OLEWNIK rozpoczęła sprzedaż dwóch nowych wyjątkowych wariantów smakowych kabanosów ENJOY – słodka papryka oraz bekonowe. Czytaj więcej »
Marka OLEWNIK rozpoczęła sprzedaż dwóch nowych wyjątkowych wariantów smakowych kabanosów ENJOY – słodka papryka oraz bekonowe. Czytaj więcej »
„Walentynki to doskonały pretekst do sięgnięcia po butelkę bąbelków, na przykład prosecco” – przekonuje Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska. Dlaczego właśnie prosecco? Poza tym, że jest pyszne i wyjątkowo uniwersalne przy łączeniu z jedzeniem, potrafi przepięknie podkreślić wyjątkowość chwili. A 14-go lutego przecież właśnie na... Czytaj więcej »
Walentynki, Dzień Kobiet czy Dzień Dziecka… kalendarz pełen jest okazji wartych celebrowania z najbliższymi. Dlatego z myślą o ważnych dla nas osobach, marka E.Wedel oferuje produkty, które osłodzą nam świętowanie i pozwolą wspólnie cieszyć się czekoladową przyjemnością. Czytaj więcej »
„Walentynki to doskonały pretekst do sięgnięcia po butelkę bąbelków, na przykład prosecco” – przekonuje Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska. Dlaczego właśnie prosecco? Poza tym, że jest pyszne i wyjątkowo uniwersalne przy łączeniu z jedzeniem, potrafi przepięknie podkreślić wyjątkowość chwili. A 14-go lutego przecież właśnie na... Czytaj więcej »
ALDI zdradza, jakie smaki cieszą się największą popularnością w Tłusty Czwartek i przedstawia zaskakującą nowość. Czytaj więcej »
Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, zaprezentował pierwsze na świecie, wolne od plastiku i nadające się do recyklingu opakowania swoich roślinnych tłuszczów do smarowania, smażenia i pieczenia. Czytaj więcej »
Walentynki, Dzień Kobiet czy Dzień Dziecka… kalendarz pełen jest okazji wartych celebrowania z najbliższymi. Dlatego z myślą o ważnych dla nas osobach, marka E.Wedel oferuje produkty, które osłodzą nam świętowanie i pozwolą wspólnie cieszyć się czekoladową przyjemnością. Czytaj więcej »
„Wiosna z Nutami Nowości” to tegoroczna oferta wiosenna marki Wawel, która zaskakuje nietypowymi dodatkami. To także nowe oryginalne, lekkie, owocowe smaki - idealnie wpisujące się w tę porę roku. Tegoroczna oferta to zaproszenie do odkrycia limitowanej edycji słodyczy, których jakość i dobry skład są na poziomie… Level Wawel! Czytaj więcej »
NORTH COAST, największy w Polsce dystrybutor włoskich produktów premium, wprowadza na rynek Mozzarellę High Protein marki Buona z wysoką zawartością białka i obniżoną zawartością tłuszczu. Czytaj więcej »
Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca kwietnia 2024 r. Czytaj więcej »
W 2023 roku lokale gastronomiczne odwiedzało niemal 60% Polaków. Powstają nowe, nieoczywiste miejsca spotkań, koktajlbary czy tzw. „food halls”. Zarówno konsumenci, jak i barmani poszukują coraz wyższej jakości i rozwiązań, które dostarczą wyjątkowych wrażeń smakowych. Właśnie z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium... Czytaj więcej »
Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych. Czytaj więcej »
Nestlé prezentuje pierwsze produkty KITKAT stworzone z wykorzystaniem masy kakaowej, która pochodzi z kakaowców uprawianych przez rolników biorących udział w programie „Income Accelerator”. Inicjatywa ma na celu wsparcie lokalnych społeczności w poprawie jakości życia oraz zwiększenie świadomości konsumentów na temat zrównoważonych praktyk rolniczych na plantacjach kakao. Czytaj więcej »
Początek nowego roku to dla Pepsi czas stopniowego zapełniania półek sklepowych napojami w opakowaniach wykorzystujących nową identyfikację wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 roku. Znaczna część asortymentu w sklepach posiada już nowe logo. Nowa grafika Pepsi jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i żywą paletą... Czytaj więcej »
Kubuś jako pierwsza marka z produktami dla dzieci wprowadza na rynek duże musy. Owocowa przekąska dla najmłodszych w wygodnym pouchu od Kubusia, to aż 200 g pysznego musu bez dodatku cukru! Czytaj więcej »
Początek roku to czas celebracji wielu wyjątkowych okazji. Dlatego również w tym roku marka Wawel przygotowała dedykowaną Ofertę Okazjonalną na wszystkie ważne momenty, a w jej ramach limitowaną edycję słodkości. Tegoroczna oferta doskonale sprawdzi się na wszystkie chwile wymagające szczególnej oprawy, zwłaszcza na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka, Walentynki oraz... Czytaj więcej »
Sofio przedstawia nowość w swojej ofercie – krakersy ROKERSY (marka Grona). Czytaj więcej »
To australijskie wino ze szczepu chardonnay posiada intensywny aromat owoców takich jak: białe brzoskwinie, figi i nektarynki. Całość w połączeniu z nutą nugatu w tle tworzy niepowtarzalną kompozycję dla zmysłów. Czytaj więcej »
Cukierki Verbena Echinacea to nowe cukierki w portfolio marki. Echinacea Purpurea to roślina, która zawiera w swoim składzie wiele dobroczynnych substancji, m.in. takich jak polisacharydy, flawonoidy, kwas cykorowy oraz olejki eteryczne. Dzięki ich obecności Jeżówka purpurowa wspiera przede wszystkim prawidłowe działanie układu odpornościowego, pomaga również łagodzić problemy... Czytaj więcej »
Skillz Free to słodycze stworzone specjalnie dla dzieci oraz z myślą o świadomych rodzicach, którzy chcą oferować swoim pociechom zdrowe, pyszne przekąski. Nie zwierają cukru, składają się tylko z 5 składników, a swój pyszny owocowy smak oraz kolor zawdzięczają owocom liofilizowanym. Czytaj więcej »
Już jest! Truffle, czyli zachwycająca nowość od Fabryki Cukierków „Pszczółka”, sprzedawana pod marką „Dolce Amo”. Czytaj więcej »
Od lat za wyznacznik rozwoju marka Kubuś stawia wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów. Dzisiejszy klient potrzebuje nie tylko najwyższej jakości smaku czy bogatego składu, ale także ekonomicznych rozwiązań, które starczają na dłużej. Patrząc na ciągły rozwój sektora przekąsek w pouch’u, marka Kubuś zdecydowała się wprowadzić do swojego portfolio produktów bez dodatku... Czytaj więcej »
Rodzina serków z krówką Rolmlecz poszerzyła się o kolejny smak! W styczniu na sklepowe półki trafił serek stracciatella – z kawałkami czekolady. Czytaj więcej »
Novelle FIT to makaron polecany osobom dbającym o szczupłą sylwetkę. Makaron zawiera w swoim składzie inulinę, która obniża wartość energetyczną produktu. Natomiast wykorzystanie babki płesznik w składzie pomaga osiągnąć i utrzymać deficyt energetyczny przez dłuższy czas. Dodatkowo wysoka zawartość błonnika pokarmowego powoduje uczucie sytości i pomaga obniżyć... Czytaj więcej »
Poznaj nowy wymiar smaku i doświadcz radości serwowania serów długodojrzewających w praktycznej formie. Każdy plaster sera BURSZTYN to idealnie wymierzone porcje, które pozwolą z łatwością kontrolować ilość spożywanego sera. Plastry są starannie zapakowane, aby zachować świeżość i aromat serów długodojrzewających. Teraz można cieszyć się nimi w dowolnym miejscu i... Czytaj więcej »
Wyjątkowa oferta, gdzie dwa klasyczne smaki spotykają się w osobnych tackach, ale w jednym opakowaniu. Pierogi ruskie zachwycają delikatnym nadzieniem ziemniaczano-serowym z cebulką. Pierogi z mięsem są pełne idealnie doprawionego mięsnego farszu. Cieszą dwoma dobrze znanymi smakami bez konieczności wybierania jednego z nich. Odkryj różnorodność smaków pierogów „U... Czytaj więcej »
Marka Duda poszerza swoją ofertę produktów drobiowych o pierwszą parówkę, która swoją delikatność zawdzięcza połączeniu mięsa z kurczaka i indyka. To świetna propozycja dla wymagających klientów, którzy szukają zdrowszej alternatywy dla parówek wieprzowych. Przygotowując wdrożenie tego produktu, marka skupiła się na znalezieniu zarówno przewagi w składzie, jaką jest... Czytaj więcej »
Marka House of Asia wzbogaciła japońską linię o kolejny produkt. Sos Gyoza jest mieszanką słonego, słodkiego, kwaśnego i delikatnie orzechowego smaku. Głównie podawany jako dip do japońskich pierożków o tej samej nazwie, jednak pasuje również do innych rodzajów pierogów, w tym tradycyjnych polskich. Sos ten doskonale nadaje się do maczania w nim wszelkich dań głęboko... Czytaj więcej »
Premierowy produkt w ofercie marki Wielkopolski - majonez w wyjątkowej MEGA PACE o pojemności aż 870 ml! Mega paka to doskonała propozycja dla miłośników wyjątkowego smaku i jakości w dużych, rodzinnych opakowaniach. Wyjątkowość opakowania idzie w parze z tradycyjnym, autentycznym smakiem. W składzie majonezu znajdują się tylko jaja od kur z wolnego wybiegu a majonez bogaty jest... Czytaj więcej »
Dla producentów FMCG nowy rok to nie tylko czas wytężonych podsumowań i planowania kolejnych działań, ale także wprowadzenia do oferty kolejnych propozycji smakowych. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” debiutuje z prawdziwą perełką dla kochających ostrość na talerzu. Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
Carrefour przygotował porady dla klientów...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów...
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy...
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku...
Czy znacie już suszone owoce HELIO?...
Setki produktów w Lidlu...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...